اخبار
عنوان جستجو
مراسم رونمایی از کتاب "ایده علوم انسانی، تاملاتی بر تجربه ایران معاصر" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی برگزار شد.
کتاب «ایده علوم انسانی ؛ تاملاتی بر تجربه ایران معاصر» نوشته مالک شجاعی جشوقانی که توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی منتشر شده است، در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می شود.
نشست تجلیل از نویسندگان دانشگاهی در حوزه ادبیات پایداری با حضور جمعی از نویسندگان برگزار شد.
مناظره با محوریت مداخله دولت در حوزه نشر، با حضور دو گروه مشکات و اشراق از دانشگاه‌های الزهرا و تهران، در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.
مسابقات مناظره دانشجویی دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.
در نمایشگاه کتاب 1403 تهران؛
نشست رونمایی از کتاب «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.
درنخستین روز برگزاری نمایشگاه کتاب ١۴٠٣، نشست رونمایی از کتاب حضرت فاطمه (س) به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی برگزار شد.
کتاب " آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران " به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی، شنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 10:30 در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.
آیین رونمایی از کتاب «حضرت فاطمه (س)» در نخستین روز سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
جهاد دانشگاهی با حضور در بخش‌های عمومی و دانشگاهی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن عرضه بیش از 1000 عنوان کتاب، برنامه‌های ترویجی و فرهنگی متنوعی را در این ایام اجرا خواهد کرد.
مهلت ثبت نام و ارسال آثار به بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال تا 30 خرداد 140۳ تمدید شد.
مهلت ثبت نام و ارسال آثار به سی‌ و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی تا 30خرداد تمدید شد
 براساس فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، دانشجویان مولف و مترجم تا 15 اردیبهشت ماه 1403 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.
کتاب «ارتباطات محیط‌زیست و حوزه عمومی» نوشته فدرا سی. پزولا، رابرت کاکس، ترجمه دکتر سیروان عبدی و با مقدمه دکتر سید سعیدرضا عاملی توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی منتشر شد.
با حکم معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، اعضای شورای مشورتی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی منصوب شدند.
کارگاه آموزشی «پرورش کودک کتابخوان» ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاد دانشگاهی با حضور منصوره مصطفی زاده و به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
با آثار و گفتارهایی از دکتر حداد عادل، دکتر مهدی گلشنی و دکتر موسوی گرمارودی؛
شماره پنجم و ششم فصلنامه «نوشتار فرهنگ» با دو پرونده‌ ویژه درباره تحول متون دانشگاهی و آثار و خدمات علمی و فرهنگی دکتر مهدی محقق منتشر شد.
رئیس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی با اشاره به برگزاری طرح ملی سریر در سطح دانشگاه‌های کشور گفت: حلقه‌های مطالعه دانشجویان نیز در ۱۰ استان تشکیل شده است که در این حلقه‌ها دانشجویان بر مسائل روز از جمله انتخابات متمرکز می‌شوند.
در آیین اختتامیه پویش رستا:
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی تلاش کرده است از طریق شکل دادن به رویدادهای کتاب و کتابخوانی فضای ضعیف مطالعه را تقویت کند.
اختتامیه پویش ملی جمع آوری و اهدای کتاب «رستا» ویژه مناطق محروم استان لرستان 10 بهمن ماه جاری در خرم آباد برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved