کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت -
نویسنده:
سیمون موسی- ریچارد شیپوی - کریس سیمونز
مترجم:
دکتر طهماسب شیروانی- دکتر امین دهقان قهفرخی- زهرا علی بابائی شهرکی
سال نشر:
1402
صفحه:
332
نوبت چاپ:
1

کتاب «کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت» تألیف سیمون موسی، ریچارد شیپوی و کریس سیمونز و به قلم طهماسب شیروانی دکترای مدیریت ورزشی، دکتر امین دهقان قهفرخی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، زهرا علی بابائی شهرکی ارشد مدیریت منابع انسانی در 332 صفحه در قطع رقعی ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهي استان وارد بازار نشر شده است.

 در معرفی کتاب آمده است: کتاب حاضر مانند ققنوس از شعله های آتش یک گروه دوستی بیرون آمد. این کتاب در سال 1989 شروع شد، زمانی که همه ما در دانشگاه لافبورو انگلستان با هم آشنا شدیم. در حالی که مسیرهای شغلی و زندگی در طول 35 سال گذشته ما را به مسیرهای مختلف هدایت کرده است که فرصتی مهیج و سرگرم کننده برای حفظ ارتباط منظم به صورت شخصی و حرفه ای است.

 این کتاب درسی نوآورانه توضیح می‌دهد که چگونه سازمان‌های ورزشی و اوقات فراغتي می‌توانند برای دستیابی به رشد پایدار، کارآفرین‌تر شوند. كتاب حاضر ابزارها، تکنیک­ها و رویکردهای کلیدی را معرفی می­کند که می­تواند به سازمان­های ورزشی و اوقات فراغتي کمک کند تا کارآفرینی را در مرکز فرهنگ خود قرار دهند. این کتاب با تکیه بر تحقیقات پیشرفته، گفتمان‌های نوآوری، و دیدگاه‌هایی از رشته‌های مختلف، مفاهیم اساسی در کارآفرینی، نوآوری، و سرمایه‌گذاری مانند دیجیتالی‌سازی، تحقیق و توسعه، تنوع، توسعه‌پذیری و پایداری را معرفی می‌کند. چالش‌های نوآوری آینده را برجسته می‌کند، راه‌حل‌های نوآورانه ارائه می‌دهد و ابزار تشخیصی جدیدی را برای مدیریت کارآفرینی و نوآوری معرفی می‌کند. این کتاب بینش‌هایی را در مورد چالش‌های مدیریت روزمره از سوی متخصصان با تجربه صنعت ارائه می‌کند و اهمیت شرکت اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی را در زمان رکود و عدم اطمینان، برجسته در نظر می‌گیرد. کتاب پر از موارد و سناریوهای واقعی و همچنین ویژگی‌های منحصر­به­فرد برای تشویق تفکر انتقادی است و مطالعه آن برای هر دوره آموزشی در زمینه کارآفرینی مفيد است و مي­تواند به­عنوان بخشی از دوره آموزشی مدیریت ورزشی اوقات فراغت، مطالعات ورزشی، تفریح و مطالعات رویدادهاي ورزشي باشد. همچنین خواندن این کتاب برای افرادي که به­دنبال بهبود مهارت‌های حرفه‌ای خود در زمينه­هاي كارآفريني و نوآوري ورزشي هستند، توصيه مي­گردد.

یاد آور مي شود انتشارات جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري که به صورت تخصصي در حوزه نشر دانشگاهي فعاليت مي کند، تلاش مي کند در کوتاه ترين زمان ممکن آثار دانشگاهيان و اساتيد (اعم از تاليف و ترجمه و پايان نامه هاي شاخص دانشجويي) را به چاپ برساند و اساتيد دانشگاهي و صاحب نظران و مولفان مي توانند براي اخذ مشاوره در خصوص مراحل تاليف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهي استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبيعي- معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي مراجعه کرده و يا با شماره 32320323يا 32320070 و در روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنين تارگاه jchb.ir براي کسب اطلاعات بيشتر اعلام مي شود.

پیشگفتار

 فصل اول: ایجاد یک سازمان ورزشی یا اوقات فراغت کارآفرین

 فصل دوم: استراتژی کارآفرینی برای ورزش و اوقات فراغت

 فصل سوم: استراتژی کارآفرینی ورزشی و اوقات فراغتی در عمل

 فصل چهارم: فرهنگ کارآفرینی و رهبری در ورزش و اوقات فراغت

 فصل پنجم: فرهنگ کارآفرینی در عمل

 فصل ششم: تعامل با ذی نفعان خارجی و اهمیت جوامع ورزشی و اوقات فراغتی

 فصل هفتم: اکوسیستم های ورزشی و اوقات فراغتی

 فصل هشتم: آینده کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت

 

 

 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved