-
کتاب‌های «ترویج کتاب» و «پیش‌پرده کتاب» رونمایی می‌شوند
دوشنبه, 01 اسفند,1401
کتاب‌های «ترویج کتاب» و «پیش‌پرده کتاب» رونمایی می‌شوند
کتاب‌های «ترویج کتاب: راهنمای عملی» و «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» نوشته مریم چهرقانی، یوسف عابدی و مصطفی آهنگر، چهار‌شنبه 3 اسفند رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، کتاب «ترویج کتاب: راهنمای عملی» مفاهیم اصلی و محیط ترویج کتاب، ضرورت‌ها و انگیزه‌های ترویج کتاب و قدری مفصل‌تر اصول ترویج کتاب را مورد توجه قرار داده و علاوه بر روش‌های برخاسته از تجربه، به نبایدهای این کار هم پرداخته است. هدف این کتاب به‌طور مشخص، آشنایی همه گروه‌ها و نقش‌های فعال در حوزه کتاب با تبلیغات، بازاریابی، ترویج کتاب و جدیدترین فنون و مهارت‌هاست. پیش‌پردۀ کتاب ظرفیت توسعه و فراگیری قابل توجهی برای رونق صنعت چاپ و نشر دارد.

کتاب «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» به دنبال پاسخ به این پرسش است که چطور می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های صوتی و تصویری، و به‌طور خاص پیش‌پرده، کتابی را تبلیغ کرد. این کتاب ضمن معرفی گونه‌های مختلف پیش‌پردۀ کتاب و ظرفیت‌های ارزشمندش، تجربه‌ها و راهکارهای استفادۀ بهینۀ ویدئو در خدمت ترویج کتاب‌خوانی و تبلیغ کتاب را ارائه می‌دهد. 

این آیین چهار‌شنبه ۳ اسفند 1401 ساعت 10 با حضور جمعی از استادان، مسئولین فرهنگی و پژوهشگران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نشانی تقاطع بزرگراه چمران و خیابان جلال آل احمد، ضلع جنوب شرقی زیرگذر گیشا برگزار می‌شود.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved