اخبار
عنوان جستجو
کتاب «نظریه زمان و حفاظت مرمت» نوشته سودابه یوسف‌‌نژاد با حضور نویسنده و جمعی از کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری در سرای علمی ـ فرهنگی دانشگاهی سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی و نقد شد.
مدیر مسئول انتشارات انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در نشست چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی نشر دانشگاهی گفت: متاسفانه در زمینه تالیف و ترجمه به خصوص بخش محتوایی و فنی با چالش رو به رو هستیم و دولت باید برای ترجمه‌ آثار علمی روز دنیا بودجه خوب اختصاص بدهد.
پنجمین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع "فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی نشر دانشگاهی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
چهارمین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع "رونمایی و معرفی کتاب نظریه زمان و حفاظت و مرمت میراث فرهنگی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
دسترسی به سامانه های سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در فضای مجازی از طریق دو آدرس isba.ir و 16book.ir امکان پذیر است.
نشست «بررسی جایگاه فردوسی در زبان فارسی» با حضور دکتر حمیدرضا اردستانی رستمی، فردوسی پژوه برجسته کشور روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سرای علمی- فرهنگی دانشگاهی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
چهارمین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع "بررسی تحول متون دانشگاهی: کارآمدسازی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، سه‌شنبه 27 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
سومین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع " بررسی و نقد کتاب روایت یک رویش" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، دوشنبه 26 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی تهران در نشست شیوه‌های جدید ترویج مطالعه و کتابخوانی گفت: گزیده خوانی، پرهیز از پراکنده خوانی و کمک به اهالی کتاب برای رسیدن به منابع خوب و با کیفیت مهمترین کمک گروه‌های ترویج کتابخوانی به جامعه اس
دومین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع " جایگاه فردوسی در زبان فارسی " به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود
نخستین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع " شیوه‌های جدید ترویج مطالعه و کتابخوانی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، شنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 14 الی 15:30 در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و اساتید، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس تا پایان اردیبهشت تمدید شده است.
-
کارگاه آموزشی «روش های نوین در ترویج کتاب» به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی یکشنبه 28 فروردین ماه برگزار می‌شود.
-
براساس اعلام دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار 15 اردیبهشت ماه 1401 می باشد.
-
مهلت ثبت نام و ارسال آثار به بیستمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال تا 15 اردیبهشت 1401 تمدید شد.
-
دو اثر منتشر شده از سوی انتشارات سازمان جهاددانشگاهی تهران در سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برنده جایزه شدند
-
مراسم بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران شنبه 21 اسفندماه در تالار کمال دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد.
-
مراسم بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و خانه کتاب و ادبیات ایران روز شنبه (21 اسفند) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
-
هفتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاد دانشگاهی سراسر کشور در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شد.
-
سی و چهارمین برنامه از سلسله گفت‌وگوهای فرهنگی پیرامون کتاب «گفتار» با موضوع نقد و بررسی کتاب " خودگردانی مالی دانشگاه ها"، چهارشنبه 11 اسفندماه ماه، ساعت14 به صورت زنده از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved