اخبار
عنوان جستجو
-
سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برای تکمیل نیروی کارشناسی خود نیروی امریه جذب می کند.
-
کتاب «مجموعه سبک های معماری داخلی» به قلم حدیثه کامران کسمایی و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.
-
سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در آستانه سال‌تحصیلی جدید آثار تازه‌ای را روانه بازار نشر می‌کند.
-
مجموعه دوجلدی «روایت حکمت» که به گفت‌وگوهایی درباره تاریخ فلسفه اسلامی اختصاص دارد، به قلم دکتر عبدالله نصری و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.
-
كتاب «مجموعه قوانین، دستورالعمل ها و راهنماهای اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی ایران» به عنوان مرجعی معتبر برای دسترسی به مستندات ملی مرتبط، منتشر شد.
-
کارگاه آموزشی « نوآوری در ایده ترویج کتاب » به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی یکشنبه 30مردادماه برگزار می‌شود.
-
كتاب « هنرهاي خلاق در حكمروايی نوسازی و توسعه شهری» تالیف روری شاند و ترجمه مسعود بهزادی راد، به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.
-
با تأسف و تأثر باخبر شدیم دکتر عادل آذر مشاور رییس جمهور و رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی دارفانی را وداع گفتند.
رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی:
حامد علی‌اکبرزاده به مناسبت چهل‌ودمین سالگرد تاسیس سازمان جهاددانشگاهی فعالیت‌های سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی را شرح داد.
-
دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر امروز چهارشنبه ۲۲ تیر، به همت انتشارات جهاد دانشگاهی در سالن ایرج افشار کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی:
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر، گفت: ما امروز در دنیای مجازی ناگزیر به حضور در فضای مجازی هستیم و باید بتوانیم چالش‌ها و ابهامات حوزه نشر در این حوزه را مورد پژوهش قرار دهیم.
-
دبیرخانه دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر اعلام کرد، این کنفرانس که برگزاری آن به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز علمی تهران به تعویق افتاده بود، 22 تیر ماه برگزار خواهد شد.
پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس isba.ir رونمایی شد.
کتاب « روش‌های نوین درست‌نویسی و نگارش اداری » از انتشارات سازمان جهاددانشگاهی تهران، برگزیده گروه زبان و ادبیات فارسی در جشنوارۀ ملی کتاب سال معلم شد.
-
با توجه به تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تهران در روز ۱۳ تیرماه، برگزاری دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر به تاریخ دیگری موکول شد.
-
جزییات و زمان بندی بخش های مختلف دومین کنفرانس پژوهش های نشر اعلام شد.
-
دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر در آستانه روز قلم به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی سیزدهم تیر ماه در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
-
کتاب «روایت یک رویش» شامل گفتارهایی درباره زیست جهادی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، نوشته ناصر ملایی به چاپ دوم رسید.
وعده اساسی طرح جامع برای یادگیری این است که اصول عادلانه ای برای دسترسی به استانداردهای بالای آموزشی در میان دانش آموزان متفاوت مدارس فراهم کند.
کتاب "نظریه زمان و حفاظت و مرمت" عنوان اثر تازه ای است که به قلم سودابه یوسف نژاد و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved