اخبار
عنوان جستجو
مهلت ارسال پايان نامه ها و پژوهشهاي برتر دانشجويان تمديد شد.
مهلت ارسال پايان نامه ها و پژوهشهاي برتر دانشجويان تمديد شد.
با همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت علوم پايان نامه های دانشجويان در قالب کتاب به چاپ می رسد.
با همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت علوم پايان نامه های دانشجويان در قالب کتاب به چاپ می رسد.
نظام فروش و توزيع كتاب در جهاددانشگاهي مهندسي مجدد شد
نظام فروش و توزيع كتاب در جهاددانشگاهي مهندسي مجدد شد
آيين نامه هاي تشكيل شوراي علمي سازمان انتشارات و شعبه هاي آن
آيين نامه هاي تشكيل شوراي علمي سازمان انتشارات و شعبه هاي آن
كتابخانه تخصصي دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي راه اندازي شد
كتابخانه تخصصي دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي راه اندازي شد
مسابقه «اخلاق دانشجويي در اسلام» برگزار شد
مسابقه «اخلاق دانشجويي در اسلام» برگزار شد
كانون كتاب و كتابخواني در دانشگاه صنعتي اميركبير تشكيل شد
كانون كتاب و كتابخواني در دانشگاه صنعتي اميركبير تشكيل شد
تقدير از برگزيدگان جشنواره كتاب سال دانشجويي
تقدير از برگزيدگان جشنواره كتاب سال دانشجويي
آغاز فعاليت هشتمين دوره « انتخاب پايان نامه سال دانشجويي
آغاز فعاليت هشتمين دوره « انتخاب پايان نامه سال دانشجويي
تست
تست
-
در بخشي از کتاب آمده است پيشگيري از جرم همواره يکي از موضوعات اساسي و مهم در زندگي بشر بوده که در طول تاريخ به شيوه¬هاي مختلف اعمال گرديده است. در جوامع گذشته غالباً مجازات به عنوان تنها راه¬کار مبارزه عليه جرم و به تعبير صحيح¬تر مجرم تلقي مي¬شد و شدت و قاطعيت در اجراي آن را موجب کاهش بزه کاري مي¬دانستند، البته در مکاتب الهي شيوه¬هاي تربيتي علاوه بر مجازات¬ها مورد تأکيد بوده است.
-
در بخشي از اين کتاب مي خوانيم: در هر کشوري، زبان، ادبيات، موسيقي و هنر در زمره ي عناصر هويتي آن کشور و بيانگر شناسنامه ي معنوي آن ملت به شمار مي رود. زبان و ادبيات فارسي نيز، در گذر از هزاران سال، تغيير و تحول يافته و از ميان سيل ويرانگر تهاجم قدرت هاي غرب و شرق به زمانه و نسل ما رسيده است.
-
اسلام هراسي، پديده اي نوين و مربوط به دورة معاصر است. با فروپاشي نظام دوقطبي غرب و آمريکا که از نظر ذهني با دشمن منسجم با عنوان کمونيسم عادت کرده بود، با اتمام جنگ سرد و به هم ريختن نظام بين المللي، هراس از اسلام را جايگزين هراس از کمونيسم کرد. اسلاموفوبيا (اسلام هراسي- ترس از اسلام) مفهومي است که به ترس، پيش داوري و تبعيض غير عقلاني در برابر اسلام و مسلمانان اشاره دارد. اسلام هراسي، به لحاظ تاريخي در غرب و آمريکا پديده اي قديمي و به لحاظ صورت بندي گفتماني و مفاهيم و واژگان کليدي آن جديد است. به لحاظ نشانه شناختي، اسلام هراسي گفتماني است که گزاره هاي مهم آن از درون گفتمان ها و نظام معرفتي جديد غرب برخاسته است.
-
خطوط لوله، دارایی هایی هستند که مواد پر خطری همچون نفت و گاز طبیعی را تحت فشارهای داخلی مختلف از مسیرهای عمومی عبور داده و در صورت شکست، اماکن عمومی و محیط زیست را در معرض آلودگی و اشتعال قرار می دهند. خطوط لوله همواره تحت بازرسی و ارزیابی دوره ای از قبل تعیین شده می باشند ولی بر اساس رویکرد جدیدی که در سال های اخیر رواج یافته، بهره برداران خطوط لوله ملزم به مستندسازی و حصول اطمینان از تداوم سلامت و یکپارچگی خط لوله و سایر تجهیزات به صورت مستمر می باشند.
-
کتاب « اندیشه انتقادی » یک اثر تألیفی است که به همت دکتر افراسیاب صادقی منتشر شده است و در پنج فصل تحت عناوین ؛ مقدمه ، مولفه های تفکر انتقادی ، مهارت های انتقادی، تمایلات انتقادی ، روش تدریس ، رویکردها در تعلیم و تربیت ، نتیجه گیری در184صفحه در قطع رقعی ، تألیف و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
-
در این کتاب به خانواده ­های مختلف ماهی که عموماً در جهان گسترش دارند و یا در تپه های مرجانی زندگی می­ کنند و اعضای آن­ها ممکن است برای نگهداری در آکواریوم مناسب باشند اشاره شده است. این کتاب حاوی مطالب جدیدی در زمینه جنبه های مختلف ماهی­ های آکواریومی است که می­ تواند مورد استفاده همه اقشار جامعه، آکواریوم­داران، دانشجویان، دامپزشکان، کارشناسان شیلاتی و محققین این رشته و رشته های وابسته قرار گیرد.
-
کتاب حاضر یکی از بهترین و جدیدترین کتاب هایی است که سعی نموده در نهایت سادگی چابکی را توصیف و امکان عملی شدن آن را فراهم نماید و افزود: مخاطب این کتاب تمامی کسانی هستند که در خود انگیزه های رقابتی را می بینند و به لزوم دستیابی به چابکی مناسب واقف هستند . کتاب حاضر می تواند با فراهم نمودن شناخت اولیه در خصوص چابکی ، چشم انداز مناسبی را به شرکتها و صنایع علاقمند به چابکی فراهم آورد. این کتاب را به طور خاص به همة تیم های نرم افزاری و به طور عام به همة تیم های انسانی و . سازمان های انسان محور توصیه می نمایید
-
ادبیات داستانی کودکان که نقش مهمی در پرورش ذهن و زبان و بالندگی اندیشه و زندگی کودکان دارد ، می­تواند در کنار لذت بخشی و ایجاد اوقاتی پر نشاط برای آنان ، در آموزش علمی ، اخلاقی و اجتماعی آنها به صورت غیر­مستقیم موثر باشد. برخی از انواع داستان­ های کودکان که می ­توان با توجه به شخصیت داستانی، آنها را از دیگر انواع ، متمایز کرد ،" داستان های حیوانات" هستند. استفاده از شخصیت­ های حیوانی در داستان­ ها در نزد ملل مختلف از قدیم رایج بوده است و به آن" فابل" می­گفته ­اند. امروزه نیز از شخصیت­ های حیوانی در داستان­ های کودکان ، کارتون­ های تلویزیونی ، بازی­ها و سرگرمی­ های کامپیوتری به صورت گسترده استفاده می­ شود. این اثر به بررسی و تحلیل بسامد، چگونگی و علت استفاده از شخصیت­ های حیوانی در داستان­ های کودکان شامل داستان­ های تألیفی، ترجمه ­ای و بازنویسی شده از متون کهن پرداخته است که مطالعه آن می­تواند برای پژوهشگران و نویسندگان و دانشجویان رشته ادبیات کودک و نوجوان مفید باشد.
-
موضوعات و مداخلات مورد بحث در این کتاب به وسیله نویسندگان متخصص و معتبر در زمینه های مختلف نوشته شده است. در ضمن، موضوعاتی از قبیل مشاوره اعتیاد به مواد مخدر ، مشاوره دانشگاه و جلوگیری از اعتیاد در جامعه در این کتاب معرفی شده است. فصل های مختلف این کتاب برای افراد حرفه ای، همراه با مطالعات موردی که توسط نویسندگان برای کمک به روشن شدن مفاهیم و مداخلات بالقوه است ، آورده شده است.
-
کتاب حاضر تلاش دارد تا به تحليل از انقلاب اسلامي ايران مبتني بر چالش ميان دو الگوي هويت خواه و هويت ستيز بپردازد و حتي در گامي فراتر بررسي دستاوردهاي انقلاب اسلامي را درون چالش نيروهاي هويت خواه به هويت ستيز برآورد نمايد. از اين زاويه به چالش کشيدن هويت و ارزش هاي ايراني و اسلامي توسط دول شرق و غرب در روابط خارجي عصر قاجار جز امتيازدهي و در روابط خارجي عصر پهلوي جز وابستگي چيزي به همراه نداشته است. اثر مهمي که سياست خارجي معيوب، منفعل و وابسته در دوران قاجار و پهلوي بر جامعه ايران داشت ودامن گير سياست داخلي کشور نيز شد، تخريب هويت و ارزش هايي است که قرن ها با گوشت و خون مردم عجين شده بود و نتيجه اي جز عقب ماندگي فرهنگي و استيصال معيشتي حاصل از روابط ايران با غرب و شرق نداشت.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved