عروسک بافی با ماشین بافندگی (گام دوم)
نویسنده:
مریم بسطامی - حسن بسطامی
مترجم:
سال نشر:
1399
صفحه:
60
نوبت چاپ:
1

سپاس فراوان ایزد منان را که فرصتی در اختیار ما قرار داد تا اثر فرا رو، که جلد پنجم از مجموعه کتاب¬های کسب و کارهای خانگی و زودبازده تک¬ایده است را تحت عنوان مجموعه آموزش‌‌های گام‌‌به‌‌گام عروسک‌‌بافی با ماشین بافندگی، تقدیم شما خواننده گرامی کنیم.

پیش از این، در حوزه عروسک‌‌بافی با دست (میل و قلاب) کتاب‌‌ها و آموزش‌‌های متنوعی در ایران توسط مربیان و اساتید حرفه‌‌ای تهیه و به بازار عرضه شده است اما در حوزه عروسک‌‌بافی با ماشین بافندگی، بجز مجموعه آموزش‌‌های ویدیویی که از یکسال پیش توسط آکادمی کسب و کار تک‌‌ایده تقدیم هموطنان شده بود، متاسفانه اثر قابل‌‌توجه دیگری در بازار وجود ندارد. بنابراین، فقدان آموزش‌‌های کاربردی و گام‌‌به‌‌گام در حوزه عروسک‌‌بافی با ماشین بافندگی انگیزه‌‌ای شد برای ما جهت تهیه خودآموزهای گام‌‌به‌‌گام و حرفه‌‌ای در این حوزه!

جلد اول این مجموعه‌‌ی آموزشی در 5 فصل ارایه شده است. در جلد اول از این مجموعه، آموزش‌‌های پایه همراه باآموزش بافت 3 عروسک متفاوت ارایه شده است. جلد دوم، اثر پیش‌‌رو، در ادامه‌‌ آموزش‌‌های ارایه شده در جلد اول به تقویت مهارت عروسک‌‌بافی هنرجو کمک می‌‌کند. آموزش‌‌های ارایه شده در جلد دوم در قالب 2 فصل، بافت انواع عروسک‌‌های دختر و پسر را پوشش می‌‌دهد.

امید است با مطالعه کتاب فرارو، و مشاهده بسته آموزش تصویری که همراه این کتاب عرضه می‌‌شود، تمامی نیاز‌‌های آموزشی شما در حوزه عروسک‌‌بافی با ماشین  بافندگی برآورده شود.

 

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
هنر و معماری هنرهاي تزئيني
کتاب های در این موضوع

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved