عروسک بافی با ماشین بافندگی (گام سوم)
نویسنده:
مریم بسطامی - حسن بسطامی
مترجم:
سال نشر:
1399
صفحه:
67
نوبت چاپ:
1

سپاس فراوان ایزد منان را که فرصتی در اختیار ما قرار داد تا اثر فرا رو، که جلد ششم از مجموعه کتاب‌‌های کسب و کارهای خانگی و زودبازده تک‌‌ایده است را تحت عنوان مجموعه آموزش‌‌های گام‌‌به‌‌گام عروسک‌‌بافی با ماشین بافندگی، تقدیم شما خواننده گرامی کنیم.

پیش از این، در حوزه عروسک‌‌بافی با دست (میل و قلاب) کتاب‌‌ها و آموزش‌‌های متنوعی در ایران توسط مربیان و اساتید حرفه‌‌ای تهیه و به بازار عرضه شده است اما در حوزه عروسک‌‌بافی با ماشین بافندگی، بجز مجموعه آموزش‌‌های ویدیویی که از یکسال پیش توسط آکادمی کسب و کار تک‌‌ایده تقدیم هموطنان شده بود، متاسفانه اثر قابل‌‌توجه دیگری در بازار وجود ندارد. بنابراین، فقدان آموزش‌‌های کاربردی و گام‌‌به‌‌گام در حوزه عروسک‌‌بافی با ماشین بافندگی انگیزه‌‌ای شد برای ما جهت تهیه خودآموزهای گام‌‌به‌‌گام و حرفه‌‌ای در این حوزه!

جلد اول این مجموعه‌‌ی آموزشی در 5 فصل ارایه شده است. در جلد اول، آموزش‌‌های پایه همراه با آموزش بافت 3 عروسک متفاوت ارایه شده است. جلد دوم از این مجموعه به آموزش انواع عروسک‌‌های دختر و پسر اختصاص دارد، جلد سوم یعنی اثر پیش‌‌رو، در ادامه‌‌ آموزش‌‌های ارایه شده در جلد اول و دوم به تقویت مهارت عروسک‌‌بافی هنرجو کمک می‌‌کند. آموزش‌‌های ارایه شده در جلد سوم در قالب 3 فصل، بافت انواع عروسک‌‌های شخصیتی همچون عروسک‌‌های کلاه قرمزی، پت و مت، حاجی فیروز و بابانوئل را پوشش می‌‌دهد.

فصل 1 

آموزش بافت عروسک کلاه قرمزی

فصل 2

آموزش بافت عروسکهای پت و مت

فصل 3

آموزش بافت عروسکهای حاجی فیروز و بابانوئل 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
هنر و معماری هنرهاي تزئيني
کتاب های در این موضوع

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved